Komende Hettinga-dag

Dit jaar wordt voor donateurs van de Hettingastichting de Hettingadag georganiseerd op zaterdag 25 mei 2024 in Sloten.

In restaurant De Zeven Wouden willen we u graag uitnodigen voor een gezellig samenkomen. Vroeger waren het de koetsiers en reizigers die in de herberg hun paarden konden verversen en aanschuiven in de gelagkamer voor een bourgondische dis, met een kelk bier of kruik wijn. In dit jaar 2024 kunt u uw metalen ros, electrisch aangedreven of op fossiele brandstof, gemakkelijk parkeren in de buurt van het centrum. Heel ouderwets ook nog gratis. Vorig jaar werd het diner toch meer gemist dan gedacht. Vandaar dat we dit jaar deze mogelijkheid weer willen aanbieden.

Het ochtendprogramma staat in het teken van het aftreden van voorzitter Yteke. Dhr. Van Daalen is uitgenodigd te spreken over Sloten en zijn geschiedenis. Na de jaarvergadering en bijpraten bieden we een lunchbuffet aan. In de middag kunt u als vanouds weer kiezen voor een fietstocht, boottocht of eigen invulling. Sloten en omgeving heeft veel te bieden qua natuur en cultuur.

Aan het einde van de middag kunt u weer aanschuiven voor een borrel en diner. Ditmaal is er geen buffet, u kunt kiezen van de kaart.